پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۴

دانلود پروژه اصول بازاريابي لاك غلط گير

دانلود پايان نامه، مقاله و پروژه

دانلود پروژه اصول بازاريابي لاك غلط گير

۶ بازديد

 اصول بازاريابي لاك غلط گير

 قالب بندي :   PDF

قيمت :   رايگان

شرح مختصر : اولين لاك غلط گير در سال ۱۹۵۱ توسط خانم بت گراهام   ابداع شد . او يك ماشين نويس بود و با استفاده از يك مخلوط كن آشپزخانه و رنگ، لعابي براي غلط گيري به نام Mistake Out توليد كرد و آن را در قوطي هاي سبز كوچك عرضه كرد (شكل ۱) . اين نوع از غلط گير از يك محفظه براي نگهداري لاك سفيد رنگ و يك قلم مو يا اسفنج مثلثي براي غلط گيري از كاغذ تشكيل مي شود . در سال ۱۹۵۶ او با استخدام كارگران و كار شبانه در آشپزخانه و آخر هفته ها توليد خانگي خود را گسترش داد و شركت Mistake Out را در خانه خود تاسيس كرد و با گسترش كار خود از آشپزخانه به توليد دسته اي، توليد را افزايش داد . او به خاطر عدم موفقيت در تصحيح برخي غلط هاي نوشتاري از كار ماشين نويسي در بانك ها بركنار شد و به همين دليل نام Mistake Out را براي شركت انتخاب كرد  و به گسترش شركت روي آورد . او پيشنهاد توليد اختراع خود را به شركت IBM داد ولي پذيرفته نشد . او تا سال ۱۹۶۸ براي مدت ۱۷ سال به توليد خانگي ادامه داد و محصول خود را با تغيير نام به Liquid Paper به فروش رساند . در ۱۹۶۸ محصول به سوددهي رسيد و در سال ۱۹۷۹ شركت Liquid Paper با حق اختراع به مبلغ ۴۷٫۵ ميليون دلار به شركت ژيلت (Gillette Corporation) فروخته شد . اين محصول در سال ۱۹۸۰ به علت نگراني از ايجاد سرطان و مسموميت به خاطر استفاده از تينر مورد بررسي قرار گرفت و سرانجام مواد سرطانزا توسط شركت ژيلت از فرمول توليد حذف شد . در سال ۲۰۰۰ Liquid Paper به شركت Newell Rubbermaid پيوست . هنوز در برخي از نقاط جهان Liquid Paper به تصديق و به ياد آوري يك برند لوازم التحرير به نام Papermate كمك مي كند .

فهرست:

محصول

تاريخچه پيدايش و گسترش لاك غلط گير

انواع محصول

اطلاعات و منابع

ساز وكار خاص بازار

نتايج و بررسي اطلاعات

رفتار مشتري

ويژگي ها

بررسي بازارهاي تجاريBB

بررسي رقبا

نگاه فروشندگان

مقايسه برندها

سي-كلاس(سي.كي.اس)

يوني

پريت

استدلر

جمع بندي

رتبه بندي رقبا

بررسي فرصت‌ها و تهديدها

فرصت‌ها

تهديدها

بيانيه مأموريت

بررسي تفصيلي مشتريان

عوامل مؤثر در مصرفكنندگان

فرهنگي

اجتماعي

عوامل شخصي

رواني

فرآيند تصميمگيري خريدار

بررسي بازارهاي تجاري

نرخ و عادات خريد

طبقه بندي مشتريان و مصرف كنندگان

بخش بندي و بررسي جذابيتهاي هر بازار

بخش هاي بازار

انتخاب بازار هدف

برآورد حجم بازار

فاز سوم

تعيين جايگاه هدف در بازار لاك غلط گير

نقشه ادراكي لاك غلط گير

استراژي هاي تعيين جايگاه هدف

برنامه ريزي آميخته بازاريابي براي لاك غلط گير . محصول

سطوح محصول

طبقه بندي محصول (مصرفي و صنعتي)

تصميم گيري درباره محصول

ويژگي هاي محصول

آميخته (سبد) محصول و خط محصول

نام و نشان تجاري (برند)

بسته بندي

توسعه محصول جديد (NPD)

برنامه ريزي آميخته بازاريابي براي لاك غلط گير. قيمت

عوامل دروني موثر در تصميم قيمت گذاري

عوامل خارجي موثر در قيمت گذاري

عوامل محيطي موثر در قيمت گذاري

رويكرد هاي عمومي قيمت گذاري

استراتژي هاي قيمت گذاري محصول جديد

استراتژي هاي تعديل قيمت

حداكثر قيمت رزرو (MRP)

حداكثر مطلوبيت براي خريد (MWB)

برنامه ريزي آميخته بازاريابي براي لاك غلط گير. تبليغ و ترويج

اهميت نسبي ابزارهاي تبليغ و ترويج

استراتژي تبليغ و ترويج

تبليغات

تصميم گيري در مورد رسانه هاي تبليغ

برنامه ريزي آميخته بازاريابي براي لاك غلط گير. توزيع

شبكه توزيع

انتخاب شيوه توزيع

استراتژي توزيع

پيوست

.پرسشنامه مصرف كنندگان

.پرسشنامه فروشندگان سطح شهر

.پرسشنامه فروشندگان بازار سنتي (عمده فروشان)

اين پروژه از طرف محمد مهدي دبيران براي سايت پروژه دات كام ارسال شده



 پسورد: www.prozhe.com

 حجم فايل : ۲,۶۷۳ كيلوبايت



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد