عنوان پايان نامه : بررسي ويژگي هاي شخصيت والدين دانش آموزان عقب مانده ذهني
قالب بندي : PDF
قيمت : رايگان
شرح مختصر : تحقيق حاضر تحت عنوان بررسي ويژگيهاي شخصيت والدين دانش آموزان عقب مانده ذهني آموزش پذير جهت دستيابي به اهداف تحقيق است . تعداد كل مراكز دانش آموزان كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير درسطح شهرستان شاهين شهر ۳ مدرسه بود كه به علت اندك بودن جامعه آماري هرسه مدرسه را انتخاب نموده واز هر سه مدرسه والدين ۱۰ نفر از دانش آموزان به صورت تصادفي ساده انتخاب شدند. به منظور جمع آوري اطلاعات در اين پژوهش باتوجه به موضوع پرسشنامه Scl90-R كه داراي ۹۰ سوال براي ارزشيابي علائم رواني است جهت تجزيه و تحليل آماري اطلاعات بدست آمده از آمار توصيفي و استنباطي استفاده گرديد و از آزمون T استفاده شده است. جهت مشخص نمودن تفاوت ميانگين هاي دو نمونه استفاده شد. ميانگين علائم رواني در والدين كودكان عقب مانده ذهني آموزش بذير ۹۹ درصد مي باشد همچنين تحليل نتايج خرده آزمونها نشان دادكه ميانگين مادران در خرده آزمونهاي شكايات جسماني،حساسيت در روابط متقابل،افسردگي،اضطراب،برخاشگري،ترس مرضي وروان بريشي به طور معناداري بيشتر از بدران مي باشد.اما در خرده آزمون هاي وسواس- اجبار،افكار بارانوئيد و سوالات اضافي تفاوت معنا داري بين بدران ومادران ديده نشد.
فهرست:
مقدمه
بيان مسئله
ضرورت و اهميت تحقيق
اهداف تحقيق
فرضيه هاي تحقيق
تعاريف نظري
تعاريف عملياتي
فصل دوم : ادبيات تحقيق
تعريف شخصيت
اضطراب
پرخاشگري
وسواس جبري
افسردگي
خانواده و كودك معلول
تنيدگي چيست
تنيدگي در خانواده هاي كودكان معلول
پيشينه تحقيق
پژوهش هاي انجام شده در خارج از كشور
پژوهش هاي انجام شده در داخل كشور
فصل سوم: روش
مقدمه
طرح تحقيق
شيوه پژوهش
جامعه آماري
نمونه آماري
روش نمونه گيري
ابزار پژوهش
روش جمع آوري اطلاعات
شيوه آماري
فصل چهارم : تجزيه و تحليل داده ها
بيان فرضيه ها
بررسي فرضيه اصلي
بررسي فرضيه هاي فرعي
فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري
اين پايان نامه از طرف هادي محمدي براي سايت پروژه دات كام ارسال شده
پسورد: www.prozhe.com
حجم فايل : ۷۰۹ كيلوبايت
